luni, 8 februarie 2010

Party`s

Yes.2party`s best ever !!

 &Vineri avea sa fie ziua mult asteptata : party time with ma' boys & ma bbf 's ;x am ajuns knm pe la 8.Doar fete ciudate, si noi !! mai ca nu cunosteam pe nimeni, si desigur ,nu a durat mult pana sa incalzim atm. eu si madel ;x  si asa a fost. Am dansat toata noaptea pe tocuri =)) awww'  !! si a durut =)) in fine .. tot ce a contat e ca am fost cu ei ;x thx ;*

Saturday ..again party \:D/ Pot spune ca m'am simtit foarte bine cu toti cei ce erau acolo ..ii cunoasteam pe majoritatea. Eram ..citez "manelista mica" =)) am dansat pe menele :O Wow !! si inca chiar ff bn ;))

Duminica [rau de mare ] =)) ..then piata si antrenamente  !!Mai trz am fost la sky :))[ tren.>:D<.]  Nothing new . dar aveam acea stare ce ma cuprinzea in fiecare zi din vacanta ..incepea scoala :-< Am promis ceva !! si am sa ma tin de promisiune ! :* pt ca vreau sa fie bine : 5days scoala strong ,,dar week'ends De vis ;x

Niciun comentariu: