joi, 4 februarie 2010

just my lucky

Exact asa a fost..ca in film. Dintr-o clipa parca nu mai era la fel .Toata ziua a fost pe dos ;-L ...
Dar nu'i nimic..sunt consolat de mic :)))
Trecem peste toate si ma gandesc ca maine e party'ul mult asteptat de ceva satamani bune \:d/ Imi planuisem totul, iar acum parca nimic nu mai poate fi la fel :D mi`am pierdut toate ideile ..nu stiu cu ce sa ma imbrac..finally .totul tre sa fie..de viss ;x :))))ca de obicei.. Rupereee feteeleee meleee ;* ;* ;*
astazi toata ziua am stat in casa (:| Boring day : music&hi5&blog.M`am plictisit de vesnica rutina..vreau sa ies..sa stau cu prietenii..sa rad cu acelasi zambet de copil are ma cuprindea si altadat' !!Sa stai la gura sobei si sa visezi la ceva mai bun ! ;x

Un comentariu:

→GεбяGίдид← spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.