luni, 21 decembrie 2009

I want the best Christmas !

Anul acesta vreau sa fie diferit..un craciun mai special..cu persoane speciale ..in locuri speciale ! ;x
Se intampla ceva ciudat..cu mn..adik nici eu nu stiu ce e...am sentimentul ca acum totul merge ca pe roate...sunt mereu bine`dispusa ... mereu cu prietenii mei... pur si simplu incerc sa ii inteleg si pe ceilalti din jur..incerc sa nu mai fiu egoista..si sa nu ma gandesc numai la mn. Deschid ochii si ma uit in jur..vad stele...dar intr`un colt e si putina ceata.
Multe persoane spun ca ceea ce scriu eu este o prostie ... oricum nu`mi pasa !!
Stau de vorba cu tine si observ prin sfaturile care mi le dai si prin atitudine..o maturitate.care la mine cam lipseste.Dar totusi nu ma descurajez..ci din contra invat din greseli si incerc sa fiu mai buna !!! :D
[noapte buna ,beib] :">

2 comentarii:

madaaa. spunea...

:|

Pinky spunea...

Ms :*
Sa ai parte de Sarbatori Fericite urato! ;x