luni, 14 decembrie 2009

Dramatisme..ceva normaL..varsta !

Horror.. :( si inca o saptamana de scoala :(( de ce noi? X( ..Whatever :-j azi am fost doar 4 ore la scoala..normal ca am chiulit..si ghici cu cine.. cu scumpy meu ..MaDeL ;x ..
am fost in Bv..sa imi fac alti ochelari..k ai mei..saracii..erau pa :))
si maine ma duc sa ii iau..sunt SUPERBI ;X ;X ;X
Din nou..am acelasi sentiment ca si ieri.. ma simt asa..confuza..
acel "el" e o enigma.. ce ma streseaza de ceva zile..:( imi vajuie prin cap..il vad..zambesc..se apropie..rosesc..ma saluta.. ma topesc..:|
Whatever..:-j oricum nu s`ar uita el la mine..cu toate ca vorbim aproape zilnic :D
asa ca mai bine stau in banca mea..adik nu vreau sa afle..oricum.are prietena..:(( si tine la ea:|
de ce eu ?! :(

Un comentariu:

madaaa. spunea...

hei...
ti`am spus doar
o sa treaka:-j..
a fost doar un sentiment ciudat:)
si nu l`ai simtit doar in prezentza lui:P